FORENINGEN

Det må være væsentligt, at vi udnytter den gode de naturbundne potentialer og herligheder, samt værdsætter de kvaliteter, som vi har her – Eksempelvis til kitesurfing.

På et spontant og ustruktureret plan var der tidligere et mindre kite-surf mekka ved rastepladsen, der nu er vores surfspot.

Foreningen Bygholm Kitesurf ønsker at formalisere og sætte rammer for disse aktiviteter, som vi så ser væsentligt øget.

Det, der tidligere har forgået på uformelt plan, nu helt officielt og formelt.

Deltagerne er mestendels danske, vi ser også mange fra vore omkringliggende lande.

Tilkendegivelserne er aldeles klare: Det er et ideelt sted for kitesurfing.

Vores ambition er, at skabe en national og nordeuropæisk kendt og anerkendt kitesurf lokation, der tilbyder de bedste forhold, logistik og service.

Der er stor opbakning til projektet, såvel lokalt som områdemæssigt.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi at nibh rhoncus, tempor magna non, feugiat nisi.